Σελίδες

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

CHE ...θα πεθάνεις ξανά

Che θα πεθάνεις ξανά.....με φλώρους και εμπόρους...σε μπαράκια ορθίων και γραφεία γελοίων.....
Το τραγούδι με την φωνή του Βασίλη Παπακωνσταντίνου μας περιγράφει την γελοιότητα.
Σας το αφιερώνω ...είναι ποταπές οι μέρες που ζούμε!!!!!!!



Κατέβηκε χθες βράδυ από τον τοίχο
μου πέταξε στα μούτρα τον μπερέμου μίλησε  σκληρά, μου είπε: "Ρεέχω πεθάνει, είμαι καλάάλλη αφίσα βρείτε κι άλλο μύθο"
Δεν είχε κλείσει μάτι τελευταίατου είπαν πως τον είδαν στην σχολήστο μποξεράκι κάποιου φοιτητήσ' ένα φλιτζάνι, σ' ένα tatooσε BMW με τραβεστί παρέα
Che θα πεθάνεις ξανά σ' ένα πάρτι με φλώρουςChe θα πεθάνεις ξανά σ' ένα δρόμο μ' εμπόρουςΣτην καρδιά μιας χαμένης γενιάς θα πεθάνεις ξανάChe θα πεθάνεις ξανάChe θα πεθάνεις ξανά σε μπαράκια ορθίωνChe θα πεθάνεις ξανά σε γραφεία γελοίωνΣτα υπόλοιπα της αγοράς θα πεθάνεις ξανάChe θα πεθάνεις ξανά
Κατέβηκα χθες βράδυ απ' την ζωή μουτους πέταξα στα μούτρα ένα γειαήμουν ο Che με όπλα αγκαλιάέχουν πεθάνει, είμαι καλάVenceremos ματώνει η φωνή μου
Che θα πεθάνεις ξανά σ' ένα πάρτι με φλώρους...Che θα πεθάνεις ξανά σε μπαράκια ορθίων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου