Σελίδες

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Λευκά Χριστούγεννα

Να που φτάσαμε και στα φετινά Χριστούγεννα!
Οι ευχές και τα δώρα πάνε και έρχονται.Άσε που ξεθάβουμε όλοι μας την ανθρωπιά,την φιλανθρωπία μας,την αλληλεγγύη και όλα τα συναφή που μας κάνουν αγγελούδια.
Καλά τα είπα μέχρι εδώ;Πάμε παρακάτω.
Για να μην γκρινιάζω ένεκα αυτών των "άγιων ημερών " θα αποτυπώσω εδώ στο διαδικτυακό μου ημερολόγιο τις ευχές μου!

Αρχικά ένα τραγούδι που σε ελεύθερη η μη μετάφραση λέει :Ονειρεύομαι λευκά Χριστούγεννα.
Δείτε το




Και έτσι ξεκινάω και εγώ τις ευχές μου.
Ονειρεύομαι "λευκά", αγνά Χριστούγεννα,με αγάπη 24 ώρες και 365 μέρες τον χρόνο.Μικρές λύπες και μεγάλες χαρές.Και αν στολίζατε τα σπίτια σας στο κλίμα των ημερών στολίστε την ψυχή σας και όχι το σώμα.
Καλές και ευλογημένες γιορτές!!!!

6 σχόλια:

  1. όμορφες ευχές... νάσαι καλά!! Καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Καλά Χριστούγεννα και σε σένα Παρασκεύη μου!!!!Υγεία πάνω από όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλα Χριστουγεννα!!!!
    Ευχομαι οι ευχες σου να γινουν πραγματικότητα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά Χριστούγεννα Μαργαρ΄τα!!Το εύχομαι και εγώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα Μάρα μου, εύχομαι οι ευχές σου να γίνουν πραγματικότητα και να κυριαρχεί πρωτίστως η αγάπη στη ζωή μας !!!
    Καλές Γιορτές Μαράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό υπόλοιπο γιορτω΄ν Ιωάννα μου! Καλή χρονιά με υγεία και πολύ αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή