Σελίδες

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Σκέφτομαι αν....

Σκεφτόμουν αν...
Αν δεν είχα την όραση μου...θα ήθελα δυνατή αφή,βιονική όσφρηση,άμεσα αντανακλαστικά,υπέρμετρητη ακοή....

Σκεφτόμουν αν....ήμουν άστεγη...θα ήθελα μια στέγη,δροσιά για το καλοκαίρι και ζέστη τον χειμώνα....

Σκεφτόμουν αν...ήμουν άρρωστη με λίγα περιθώρια ζωής...θα ήθελα απλά την υγεία μου και τίποτα άλλο.....

Σκεφτόμουν αν...ζούσα ας πούμε στην Συρία που είναι εμπόλεμη αυτή την στιγμή...θα ήθελα απλά ειρήνη....

Σκεφτόμουν αν ...ήμουν από το Κονγκό και είχα στα χέρια το παιδί μου να λιμοκτονεί ...θα ήθελα απλά λίγο φαγητό...

Σκεφτόμουν αν...πολλά αν, αλλά δεν...
Έτσι αόριστα...
Μας έχει τσακίσει τα νεύρα η οικονομική κατάσταση ΜΑΣ...ναι για την Ελλάδα εννοώ.
Πολύ από ΕΜΑΣ βρισκόμαστε σε άθλια κατάσταση ΕΜΕΙΣ οι άλλοι που διατηρούμε ακόμη την αξιοπρέπεια μας να λέμε δόξα τον Θεό και να κάπου κάπου να δίνουμε ένα χέρι βοηθείας....σε αυτούς που ούτε στα χειρότερα μας όνειρα δεν θα θέλαμε να είμαστε στο ....ΑΝ....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου